nedjelja, 17. prosinca 2017.

Najdraži film

Moja najdraži film je sam u kuči 1. dio, Chris Columbus ga je režirao, glavni likovi su  Macaulay Culkin, Joe Pesci, Daniel Stern, John Heard, Catherine O'Hara, Roberts Blossom i John Candy. U filmu se radi o jednom malom dječaku po imenu Kevin koji je živio u jednoj velikoj obitelji, kada je došao božić njegova obitelj je htijela otiči u jdrugu državu proslaviti božić kada su došli do aerodroma gdje ih je čekao avion i ušli u njega skužili su da nekog nema, a to jeupravo bio Kevin ko ji je još spavao doma. I tako je on bio doma sam i uživao a po njegovom kvartu su pljačkali lopovi koji su pljačkali kuče, on je to viodio i postavljo zamke po svojoj kuči kako bi se obranio kada su lopovi provaljivali u nejgovu kuču stali su na svaku zamku i nisu ga uspjeli uhvatiti, kada su ga uhvatili njega je spasio jedan star čovjek i ulovila ih je policija, kada se to sve završilo njegova obitelj je stigla doma i svi su živjeli sretno do kraja života. Meni je taj film omiljen jer me pocječa na božić i nikad ne dosadi.


Nema komentara:

Objavi komentar